הזדקנות העור – לא הכל גנטי!

מחקרים מראים כי עד 50% מסימני ההזדקנות הנראים לעין מקורם באקספוזום שלך ולא רק מהגנטיקה כפי שהיה נהוג לחשוב.
 
סימני הזדקנות
 

אז מהו אקספוזום?

אקספוזום הינו מדד מדעי המציין את ההשפעה המצטברת של פגעי סביבה + סגנון חיים והתגובות הביולוגיות הקשורות אליהם במשך חיים שלמים. האקספוזום שלך כולל גורמים כגון אקלים, חשיפה לקרני השמש, זיהום אויר, מחסור בשעות שינה, אכילת מזון לא בריא וסטרס. אקספוזום לא בריא באופן כרוני, יכול להאיץ את הזדקנות העור מעבר לה שפעה המובנת מאליה של גנטיקה טבעית. עבור אנשים רבים, רמות סטרס גבוהות, חוסר בשעות שינה, מזון מעובד וגורמים סביבתיים, גורמים כיום לנזק ממשי הרבה יותר ממה שהיה ידוע בעבר.
 
התכשיר המהפכני החדש מבית דרמלוג׳יקה, פיטו נייטשר פירמינג סרום מסייע לגשר על הפער על ידי מלחמה בסימני ההזדקנות בעור הנגרמים על ידי האקספוזום. סרום דו שלבי זה מהווה גישה חדשה לגמרי בטיפול הטבעי בעור על ידי שמירה והאצה מחדש של תהליכים טבעיים האחראיים למראה הצעיר של העור. באמצעות התקדמות ממשית בטכנולוגיה ובמחקר האחרון בנושא ביוממטיקה וטכנולוגיה מתקדמת מאוד של מרכיבים צמחים פעילים והשפעתם על העור, התכשיר החדש פיטו נייטשר פירמינג סרום מעניק תוצאות מהפכניות מהדור החדש בתחום הקוסמטיקה הטיפולית.
 

הוכח קלינית כבעל יכולת לגרום לעור להיראות צעיר ב-5 שנים!

 
לאורך כל השנים, הפוקוס הראשי בדרמלוג׳יקה היה ממוקד במציאת דרכים חדשניות לשיפור בריאות ומצב עור הפנים. בפעם הראשונה מזה שנים רבות, אנו רותמים את התפקיד הטבעי של העור ביחד עם המרכיבים הצמחיים העוצמתיים הקיימים כיום בענף הקוסמטיקה הפרא-רפואית, ליצירה של תכשיר פעיל ועוצמתי זה. מדובר בשילוב עוצמתי של שני סרומים פעילים לנוסחה אחת הפועלת באופן מיידי ולאורך זמן למיצוק מיידי, מתיחה והחייאה של העור תוך חיזוק ההגנה הטבעית מפני נזקי האקספוזום. הוכח מחקרית כי סרום עוצמתי זה מכפיל את הזוהר של העור ומצמצם הופעתם של קמטוטים כבר לאחר שימוש ראשון ומפחית הופעתם של קמטים בעור תוך 4 שבועות בלבד. *ביומימטיקה (Biomimicry ) – יצירת תהליך סינטטי המחקה תהליכים טבעיים. ענף בעולם המדע המחקרי המנסה לחקור את אופן פעילותו של הטבע על מנת לחקותו לצורך פתרון בעיה אנושית.