לא יבש, מיובש: כך תפתרו את בעיית העור שממנה סובלים רוב האנשים בישראל

לא יבש, מיובש!
כך תפתרו את בעיית העור שממנה סובלים רוב האנשים בישראל

רובנו למדנו כבר לדקלם מהו סוג העור שלנו – יבש, רגיל, מעורב או שמנוני. לחלקנו אמרה את זה הקוסמטיקאית, במקרים אחרים גילתה את המידע חברה טובה ש”מבינה בזה”, או שדיילת יופי עזרה לנו למצוא תכשיר מתאים. וכך אנחנו ממשיכים בחיינו, כשהאינפורמציה הזו חרוטה בראשנו, ולא מבינים מדוע העור שלנו, שמקבל את הטיפול ה”נכון” והמתאים לו – פשוט לא מגיב בצורה הנכונה.

פתאום הוא מרגיש יבש ומתוח יותר, לעיתים מופיעה קשקשת ובחלק מהמקרים ומופיעים קמטי הבעה דקיקים, אדמומיות ותחושה כללית של רגישות.

כל אלו יכולים להצביע על תופעה רחבה אך מאוד לא מוכרת – עור מיובש.

עור מיובש: התופעה שממנה סובלים רוב האנשים וניתן לפתור אותה באופן מוחלט

עור מיובש הוא לא עור יבש, אלא מצב זמני שיכול להופיע בכל סוג עור – בניגוד לסוג העור שלנו, שהוא מצב גנטי קבוע שניתן לאזן, עור מיובש זהו מצב זמני שמופיע כאשר מחסום ההגנה הטבעי של העור נפגע וכתוצאה מכך הוא אינו מסוגל לשמור בתוכו מספיק מים. הגורמים לעור מיובש הם רבים, ביניהם גורמים סביבתיים כמו שינויי מזג האויר, תזונה, סטרס או שימוש לא נכון בתכשירי קוסמטיקה דוגמת סבונים, פילינגים וחומצות.

וכן, עור מיובש יכול להופיע אצל כולם – בעלי עור יבש, רגיל, מעורב או שמנוני, ובכל גיל.

לשמחתנו, הפתרון למצב הוא פשוט ויעיל, ובתהליך נכון הבעיה יכולה להיפתר באופן מוחלט.

מה שעלינו לעשות על מנת לטפל בעור המיובש הוא מצד אחד להציף את העור בלחות, ומהצד השני לחזק את מחסום ההגנה הטבעי של העור – לעזור לו “לשמור” על הלחות ולדאוג שהיא לא תתנדף.

מחסום ההגנה הטבעי הוא המעטה החיצוני שעוטף את העור שלנו. למחסום זה יכולת ללכוד את הלחות בתוך שכבות העור ולמנוע אידוי של הלחות מבפנים. כשמחסום ההגנה פגום המים שנמצאים בעור באופן טבעי או מוחדרים אליו בעזרת תכשירי טיפול בורחים ומתנדפים מבפנים החוצה. בנוסף, אם במעטה יש סדקים, יכולה להיווצר חדירה של חיידקים ווירוסים פנימה , מה שיוביל לעור רגיש ובעייתי.

זוג תכשירים שמטפלים בעור מיובש באופן יעיל ומהיר

דרמלוג’יקה, המותג המוביל בתחום בריאות העור, משיק שני תכשירי לחות חדשים ופורצי דרך שמאפשרים טיפול בעור יבש ומיובש. לטיפול אפקטיבי במיוחד בעור מיובש, מומלץ לשלב את שני התכשירים יחדיו בשגרת הטיפול בעור.

סירקולר הידריישן
הוא סרום חדש בטכנולוגיה מהפכנית שמציף את העור בלחות באופן מיידי ומונע אידוי של לחות מתוך שכבות העור. הוא מעניק לחות עמוקה לעור למשך 10 שעות (ויותר).

הפורמולה החדשנית מכילה חומצה היאלורונית שחודרת לתוך שכבות העור העמוקות בזמן שתמצית של אצות וחומצה פוליגלוטמית ממלאים את העור במאגרי לחות שמאפשרים “ללכוד” את המים בתוך העור.

בסרום יש להשתמש לאחר ניקוי הפנים – לפני השימוש בקרם לחות. הוא יחדור לשכבות העמוקות של העור ויטפל בו מבפנים, לעור שנראה בריא וחיוני יותר בצורה נראית לעין, ובעיקר עם תחושת גמישות ורעננות.

היאלורוניק סרמיד מיסט
להוספת לחות, ריענון ומניעת אידוי של מים

התכשיר השני שנועד לטפל בתופעת העור המיובש הוא היאלורוניק סרמיד מיסט, תרסיס לחות עוצמתי המכיל קוקטייל פעיל של 4 סוגי חומצה היאלורונית וסרמידים שמציף את העור בלחות ומונע אידוי של מים מתוך שכבות העור. המיסט המרענן אוטם את הלחות בעור ומחזיק מים בשכבות העור לאורך זמן. בנוסף, הוא מחזק את מחסום ההגנה הטבעי של העור ומסייע להחליק קמטוטים.

במיסט ניתן להשתמש במהלך היום – ניתן להתיז ממנו לאחר השימוש בקרם לחות ולרענן בעזרתו את עור הפנים מדי כמה שעות, בהתזה עדינה גם מעל לאיפור. ברגע ההתזה תחושת המתיחה ואי הנוחות נעלמות והעור מרגיש רווי וגמיש. המיסט אידיאלי לכל סוגי ומצבי העור, אבל כאמור, במיוחד לעור הסובל מיובש.

אז לא משנה אם העור שלכם שמנוני, רגיל, מעורב או יבש, כל מה שצריך זה לטפל בו באופן הטוב ביותר, לתת לו את כל מה שהוא זקוק לו וכמובן לחזק את מחסום ההגנה הטבעי שלו, וכך בעצם לפתור באופן מוחלט את המצב.