מדוע מומלץ להשתמש בפילינגים באבקה?

בטח כבר שמעתם שחשוב לבצע פילינג בעור. למה?
הסרת תאי עור מתים משכבת העור העליונה מפנה מקום לתאי עור חדשים ובריאים הנוצרים בשכבות העור התחתונות

 
  • שילוב של פילינג בשגרת הטיפול היומיומית בעור, מאפשר הסרה של תאי עור מתים
    וחושף עור חלק, בהיר יותר בעל מראה בריא יותר

  • פילינגים באבקה מכילים מרכיבים פעילים אך הם עדינים ומתאימים לשימוש יומיומי.

 

בטח שמעתם שחשוב לשלב פילינג בשגרת הטיפול בעור. מדוע? כיוון שהעור שלנו מייצר כל העת תאים חדשים בשכבות העור התחתונות, חשוב להסיר תאי עור מתים בשכבת העור העליונה, שכבת האפידרמיס. ככל שאנו מתבגרים, תהליך חילוף התאים בעור שלנו מאט ותאי עור מתים מצטברים באופן לא אחיד בשכבת העור העליונה ועל פני העור. הצטברות זו מובילה גם להופעת כתמים, ליובש ולמראה חסר ברק של העור.

כאשר מבצעים פילינג, אנחנו מסייעים בהסרת תאי העור המתים וחושפים את תאי העור הטריים והצעירים יותר.

אנשים רבים נוטים להשתמש בפילינגים אגריסביים ופעילים מידי לעיתים קרובות, כדי להשיג עור זוהר, אך הם למעשה פוגעים בעור ומסירים את שכבת ההגנה הטבעית שלו. פילינגים באבקה הם ידידותיים מאוד לעור ומהווים דרך עדינה אך יעילה ובטוחה מאוד לשילוב בשגרת הטיפול בעור ללא פגיעה בשכבת ההגנה הטבעית של העור.

לדרמלוג’יקה מגוון של 3 פילינגים באבקה:

דיילי מילקפוליאנט
דיילי מילק-פוליאנט החדש הינו אבקת פילינג פעילה וטבעונית (vegan), ידידותית לשימוש יומיומי המיועדת להסרת תאים מתים, החלקה וליטוש + חיזוק מחסום הלחות של העור. פילינג עדין ומרגיע זה מבוסס על שיבולת שועל, חלב קוקוס ותמציות בוטניות עשירות בחומצות פירות (AHAs) וחומצה סליצילית (BHAs). הוספה של מעט מים תהפוך את האבקה הזו לקצף עשיר, קרמי, אשר בעדינות מחליק ומסיר תאי עור מתים.
לרכישה

.
דיילי מיקרופוליאנט
תכשיר הדגל הנמכר ביותר מבית דרמלוג’יקה. פילינג אורז ייחודי לשימוש יומיומי המכיל חומצה פיטית מסובין של אורז, פפאין וחומצה סליצילית להסרת תאים מתים, להבהרת העור והמרצת התחדשותם של תאי עור חדשים. שימוש יום יומי בתכשיר מותיר את העור חלק ומלוטש!
לרכישה

 

דיילי סופרפוליאנט
פילינג פחם עוצמתי להחלקה וליטוש של עור הפנים ולהגנה מפני תהליכים ביוכימיים הגורמים להזדקנות מוקדמת של עור הפנים כתוצאה מחשיפה לחלקיקי זיהום אויר.
לרכישה