טיפול בפצעי בגרות אצל בני נוער

טיפול בפצעי בגרות

פצעים, עור שמן ובעייתי מהווים את בעיית העור השכיחה ביותר אצל כל אוכלוסיית העולם.

פצעים בעור הפנים יכולים להופיע בכל גיל אבל הם שכיחים יותר אצל בני נוער, צעירים ונשים כתוצאה משינויים הורמונליים. למרות שקיימים הרבה פתרונות וטיפולים בשוק להקלה במצבי אקנה, אנשים רבים מאוד אינם שבעי רצון מהתוצאות. הרבה מאוד אנשים נמצאים בחשיכה בכל הקשור לאקנה ואינם יודעים כיצד לטפל בבעיה באופן אפקטיבי. הרבה מאוד אנשים מתוסכלים מתכשירים שאינם מספיק אפקטיביים או שהטיפול בהם לוקח הרבה מאוד זמן או שאינו נעים. תכשירי סדרת קליר סטארט של דרמלוג’יקה מיועדים לטיפול בעור שמן ובעייתי אצל צעירים ובני נוער.
 

הגורמים לשחורים (קומדונים) ופצעים בעור הפנים

באופן כללי פצעים בעור נגרמים כתוצאה מהצטברות של תאים מתים, עודף שומן (סבום) וחיידק האקנה. כשעודף שומן ותאים מתים מצטברים ביחד הם גורמים לחסימה P. Acnes או פקק בזקיק השערה. חיידקי האקנה נמצאים על פני העור של כולנו ולרוב השפעתם רדומה כי הם נמצאים בסביבה ארובית (חשיפה לחמצן), אך כשהם מצטברים בתוך הזקיקים החסומים בסביבה אנאירובית (חסרת חמצן) הם יכולים לשגשג ולגרום לפצעים בעור המלווים בדרך כלל בדלקתיות ואודם האופיניים למצב של אקנה.
 

שינוי הגישה הטיפולית בפצעי בגרות

פצעי הבגרות יופיעו בדרך כלל משתי סיבות עיקריות: גנטיקה והפרשת יתר של בלוטות החלב היוצרות עור שמן ומפרה את החיידקים בעור. התפיסה הטיפולית הרווחת היום היא לייבש את העור במטרה להפחית את השומניות בעור ולמנוע את הופעתן של הנקודות השחורות (שחורים) והתפרצות הפצעים בעור.
 
בגישה זו משתמשים בסבונים מייבשים ומסיכות מייבשות אשר גורמים לפגיעה במעטפת ההגנה הטבעית של העור. העור הופך מיובש ורגיש ומכיוון שבלוטות החלב מפרישות על פי הגנטיקה שבגופם, הבלוטות מייצרות כמות רבה יותר של שומן על מנת להחזיר את השכבה שהוסרה והפצעים… נשארים.
 
בגישה של דרמלוג’יקה מאמינים כי אין לייבש את העור; יש לרפאו ולספוג את עודפי השומן שבו מבלי לפגום בהתנהגות הטבעית
 
כחלק מהטיפול, אנחנו מקפידים לנקות את העור הנגוע במרכיבים צמחיים אנטי דלקתיים (ריכוז נמוך של חומצה סליצילית BHA , ללא אלכוהול, וללא דטרגנטים). בגישה הטיפולית שלנו אנו עובדים על מניעת התפתחות החיידקים הגורמים לתהליך הדלקתי בעזרת פטנט ייחודי שפותח על-ידי המומחים לבריאות העור בדרמלוג’יקה, המשפר את מצב הפצעים בעור תוך 3 ימים!
 
בנוסף, בדרמלוג’יקה מקפידים לשמור על העור מלוחח באופן קבוע, מוגן מנזקי הקרינה ע”י שימוש בתכשירים מסנני קרינה, המכילים SPF, תוך שמירה על מעטפת ההגנה החיצונית הטבעית של העור. הליך הטיפול אצלנו ייקבע רק לאחר אבחון מקצועי בשיטת ה’פייס מאפינג’ במטרה להתאים שגרת טיפול מדוייקת לכל אחד ואחת אשר תביא את העור למצב הבריא ביותר שלו.
כל התכשירים שלנו סטריליים (ללא מגע יד) על מנת לשמור על ההיגיינה של התכשיר, על היציבות ואיכות המרכיבים הפעילים בתכשיר.