תכשירים מומלצים לעור לשגרת טיפול בתקופת החורף

לאקלים בו אנו חיים ולהתנהלות שלנו בעונות השנה יש השפעה רבה על העור. בעונת החורף, כאשר העור מתמודד עם קור, רוחות ויובש, אנו חייבים להגן על העור מפני כוויות קור ומשהות ממושכת בחדרים מחוממים אשר מייבשים את העור. לכן שגרת הטיפול בחורף צריכה לכלול תכשירים מזינים אשר שומרים על מעטה ההגנה הטבעי של העור וכן שימוש בחומרים פעילים בריכוזים גבוהים. כמו בימי הקיץ, גם בחורף חשוב מאוד להקפיד להשתמש במקדמי הגנה היות וקרני השמש המזיקות UV משפיעות לרעה על העור. לעוסקים בפעילות ספורט חורפית כמו סקי חשוב להקפיד הקפדה יתרה בנושא זה. בחורף מומלץ במיוחד לבצע פילינגים וטיפולים משקמים בעור לאחר החשיפה לפגעי השמש בקיץ.
 

בתקופת החורף מומלץ לטפל בעור הפנים בכמה מישורים:

 
ראשית, מומלץ לשקם את העור מנזקי הקיץ, סימני הזדקנות מוקדמת, פיגמנטציה ועור מיובש כתוצאה מחשיפה מוגברת לשמש. בנוסף, צריך להכין את העור להתמודדות מול נזקי החורף הנובעים משינויי טמפ’, קור קיצוני, יובש ורוחות. מומלץ לנצל את עונת החורף לטיפול אקטיבי יותר בשילוב עם מרכיבים פעילים לחידוש העור וטיפולים מקצועיים אצל קוסמטיקאיות מורשות, על מנת למקסם את התוצאות הטיפוליות.
 
התכשירים שיש לשלב בשגרת הטיפול בחורף צריכים להכיל מרכיבים מזינים יותר, פעילים יותר, עם פורמולות עשירות יותר. כדאי לשלב תכשירים המכילים שמנים ארומתיים צמחיים המיועדים לחיזוק והגנה על שכבת ההגנה הטבעית של העור. לצד שגרת הטיפול הקבועה בעור, קיימים מספר תכשירים קריטיים שרצוי לשלב בעונת החורף. מומלץ להתייעץ עם קוסמטיקאית מורשית שתוכל לאבחן את העור שלך בשיטת ‘פייס מאפינג’ – אבחון יסודי להתאמה אישית של תכשירים בהתאם לסוג ומצב העור.
 

 

התכשירים המומלצים לטיפול ושיקום העור בתוקפת החורף

רפיד רוויל פילינג

החורף הוא זמן אידיאלי להסרה של תאים מתים ועידוד התחדשות של שכבת עור חדשה בעזרת פילינג. רפיד רוויל פילינג הינו הפילינג העוצמתי ביותר לשימוש בייתי מבית דרמלוג’יקה. פילינג זה מגיע באמפולות המכילות בתוכן ריכוז גבוה של חומצות פירות אלפא הידרוקסיות- AHA (המותרת לשימוש לכל סוגי ומצבי העור) לשימוש חד שבועי למשך 10 שבועות. פילינג זה מחדש את העור ומשיב לו זוהר וברק טבעי.
 

אוברנייט רטינול ריפייר 0.5%

טיפול אנטי אייג’ינג המשלב חומר פעיל בשם רטינול שהוא למעשה נגזרת של ויטמין A. תכשיר זה מיועד לשימוש בשעות הערב ומיועד לשיקום העור ותיקון נזקי קיץ, מבהיר פיגמנטציה, מחדש תאים, משפר את מרקם העור ומחליק קמטוטים. תכשיר זה מומלץ מאוד לשימוש בתקופת החורף ומתאים לכל סוגי העור למעט מצבים של אקנה פעיל.
מומלץ להתייעץ עם קוסמטיקאית מוסמכת לגבי אופן השימוש בתכשיר.
 
 
 

סקין הידרייטינג מסק

מסיכת ג’ל מרגיעה, מקררת ועשירה בלחות לטיפול בעור מיובש. מכילה חומצה היאלורונית, תמציות צמחים וויטמין A ו- C. מסיכה עדינה זו מרככת ומוסיפה לחות קריטית לעור. השימוש במסיכה זו מעולה לטיפול בעור בחורף בשעה שהעור מאבד נוזלים והופך להיות מיובש כתוצאה מפגעי מזג האויר.מומלץ להשתמש במסיכה זו פעמיים בשבוע.
 

סופר ריץ’ ריפייר

תכשיר הדגל של דרמלוג’יקה להגנה על העור במצבי קור קיצוניים, כוויות קור, סבוריאה, אסטמה של העור, פסוריאזיס ועוד. לקרם עשיר זה יכולת הזנה גבוהה במרכיבים המסייעים למיצוק העור ודחיית תהליכי הזדקנות. על אף שמדובר בקרם עשיר מאוד הוא מאוד מומלץ בנסיעות למדינות קרות או חופשות סקי. ניתן להשתמש בבוקר ובערב בהתאם למצב העור. נשים בגילאי 50 ומעלה יכולות לשלב תכשיר זה באופן קבוע בשגרת הטיפול היומית בעור.
 
 

סאונד סליפ קוקון

קרם עשיר ללילה, במרקם קליל, מכיל מרכיבים פעילים המסייעים להתחדשות העור, משקם במהלך הלילה את נזקי היום. משיב לעור לחות ומשרה שינה רגועה ואיכותית יותר. מכיל בתוכו שמנים ארומתיים בטכנולוגיה מיוחדת. מומלץ לשלב עם התכשיר שימוש בסרום ביו-לומין C סרום לתוצאות טיפוליות אופטימליות.
 
 
 

ברייר ריפייר

קרם לחות ייחודי נטול מים בעל מרקם סיליקוני, הנספג בעדינות אל תוך העור הרגיש. תכשיר זה מחזק את מחסום ההגנה הטבעי של העור. השימוש בתכשיר זה מעניק תחושה של משי לעור הפנים.
מעולה לגברים לאחר גילוח, לעוסקים בפעילוית ספורטיביות חורפיות כגון סקי. ניתן להשתמש בתכשיר זה גם לאחר פילינג או שימוש קבוע ברטינול על מנת להגן על העור מפני רגישויות ופגעי הסביבה.