יומיומי וטבעוני: פילינג שיבולת שועל שמשנה את חוקי המשחק

 

כולנו יודעות (באופן כללי, לפחות) מה זה פילינג לפנים. המוצר הגרגירי שאנחנו אמורות למרוח על הפנים בכל כמה ימים כדי להסיר תאים מתים והצטברויות לכלוך ולחדש את העור, וכן אנחנו גם יודעות ששימוש בפילינג טבעוני משפר באופן דרמטי את היכולת של העור לספוג את המרכיבים של התכשירים שלנו. אבל האמת היא, שבזמן שרובנו ניסינו את המוצר פעם או פעמיים, שפשפנו את הפנים, הרגשנו את הגרגירים, והיינו גאות בעצמנו על ההשקעה, בדרך כלל נוותר עליו לאחר שימושים בודדים כי התחושה שנשארת היא של יובש ומתיחה.

זה לא סותר: פילינג שיבולת שועל ייחודי שעושה שתי פעולות מפתיעות
 

דיילי מילקפוליאנט החדש הוא אבקת פילינג שיבולת שועל פעילה וטבעונית המבוססת על שיבולת שועל וחלב קוקוס. מרכיבים פעילים עדינים אלו מאפשרים שימוש בפילינג טבעוני על בסיס יומיומי. התכשיר הייחודי מצד אחד משיל מהעור תאים מתים, מקלף וממיס ברגישות ובעדינות את השכבה העליונה, ומצד שני משקם את שכבת ההגנה החיצונית של העור, מרווה אותו בלחות, מזין אותו ומותיר תחושה של רעננות נעימה.

פילינג טבעוני דיילי מילקפוליאנט – משנה את שגרת הטיפול שלנו באופן דרמטי

 

אכן, נראה שמדובר בשתי פעולות סותרות איך ייתכן שתכשיר המיועד לקילוף העור הוא גם זה שייתן לו את הלחות הנחוצה?

התשובה נעוצה בחומרים המרכיבים את הפילינג הטבעוני העדין: שיבולת שועל, חלב קוקוס טבעוני ותמציות בוטניות עשירות בחומצות אלפא הידרוקסיות וחומצות בטא הידרוקסיות. הפילינג הטבעוני מסיר את התאים המתים, מלטש ומחליק את העור ובו זמנית משקם ומחזק את מחסום ההגנה והלחות הטבעי שלו. בנוסף הוא גם מרגיע את העור הודות לרכיבים הייחודיים שבזכות הקילוף, מצליחים לחדור לשכבות העור העמוקות ולטפל בו גם אחרי ששוטפים אותו מהפנים.


פילינג שיבולת שועל – הקצפה עדינה ותחושה רכה וחמאתית


השימוש בו פשוט במיוחד מוסיפים לאבקה מעט מים, והיא הופכת לקצף עשיר וקרמי שמסלק בעדינות תאי עור מתים ומחליק את העור. בו בזמן, הפילינג מחדיר לשכבה העמוקה של העור מינרלים חיוניים וחומצה היאלורונית שמזינים בלחות עם תחושה חמאתית ונעימה למראה זוהר ובוהק.

בזכות העדינות שלו והחומרים המזינים שמטפלים בעור, הוא מתאים במיוחד לשימוש יומיומי, כשהקילוף נעשה בצורה עדינה, איטית ומצטברת, ולא באגרסיביות. וכן, הוא מתאים לכל סוגי ומצבי העור, גם לעור רגיש במיוחד וגם למצבים של סבוריאה, אסתמה של העור ואפילו פסוריאזיס. שיבולת השועל, חלב הקוקוס ויתר החומרים הפעילים משפרים את המצבים האלו ונותנים לעור מראה חלק, רך וקורן יותר.